Kebanyakan artikel disini adalah karya Al-Marhoum Tuan Guru Syeikh Wan Mohd Shaghir Abdullah R.A cucunda kepada Tuan Guru Syeikh Ahmad Al-Fathanie, juga dari akhbar2 nasional yang lain dan laman2 web yang bertebaran di alam maya juga disaduri macam2 hikayat,riwayat,kaifiat dan khasiat keemasan saya himpun dan susun sebagai koleksi peribadi dan bagi tatapan dan santapan rohani buat teman-teman yang sudi...himpunan artikel2 terbaru saya sekarang lebih muyul kepada informasi kesihatan ala muslim-jawi kearaban..... dan saya mula berjinak2 dengan jualan secara online produk kesihatan muslim, khasnya peralatan bekam (Set cawan, jarum dan pen bekam) dan khidmat pembekaman, Sudi-sudilah ziarah dan sudikan tinggal komentar anda. TQ

Jumaat

SET ALAT BEKAM AKHIR TAHUN

Alhamdulillah, set cawan bekam plastik jenama ABC sudah terjual sebanyak 76 set bermula dari awal disember sampai ke detik dan tarikh ini, ini menunjukan terapi bekam sekarang semakin dan sangat diminati dan kearah meletakkan pengubatan cara sunnah ditempat yang sepatutnya di minda masyarakat muslim sejati. Kita harus berpegang bahawa bekam bukanlah perubatan alternatif dan ianya tidak layak di alternatifkan kerana kedudukanya yang tinggi setinggi langit takkala para malaikat penghuni langit berpesan "Wahai Rasulallah...perintahkan agar umatmu berbekam"

Kita umat baginda haruslah meletakkan teknik perubatan Nabi seperti bekam dll adalah pilihan utama, setidak-tidaknya nya kita mendapat pahala dan imbuhan diakhirat kelak dengan amalan seumpama baginda beramal. Gerak kerja dan amal ibadat yang berputik dari sebab cintakan amalan Nabi akan membawa kita semakin cintakan Nabi, saya sebagai pengedar dan penjual set cup atau cawan bekam bersedia menyiapkan anda set cawan bekam murah dan berkualiti sebagai persediaan anda melakukan bekam sunnah, bawalah gelas bekam anda sendiri sebelum berbekam.

Pembeli dan penjual set bekam terbaik dan murah
Alat bekam murah
Bekam set untuk dijual, bekam sunnah dengan teknik bekam darah
Set cawan bekam for sale










 Cawan bekam / mangkuk bekam untuk dijual 
  • Sekotak mengandungi 12pcs dengan 6 size berlainan diameter. (tiga size disertakan rod magnet,bermakna anda akan mendapat 6batang rod plastik bermagnet, bekam magnet adalah teknik bekam cina seperti juga bekam angin biasa cuma diletakkan magnet atau teknik bekam elektromagnet untuk merangsang cas positif dan negatif dijaringan meridian)
  • Jenama yang paling tersohor dan termasyur dalam classnya dan paling banyak permintaan dari pembekam di Malaysia.
  • Disertakan rod atau batang plastik bermagnet di 3size cup besar untuk kombinasi terapi angin dan bekam magnet, dalam istilah lain terapi angin bermagnet, fotocopy manualnya akan diberi percuma dengan pembelian 3kotak set bekam ABC
  • Mudah murah dan tahan lasak dan senang dibersihkan dengan sabun atau clorox, awas...!! jangan guna air panas kerana ianya plastik dan jangan juga direndam dengan cecair dettol dalam tempoh yang lama kerana dettol meluluhkan sirna seri set bekam anda.
Harga Borong  :-      1   kotak rm35.00 sahaja.
                                  6   kotak ke atas rm30.00 / kotak

 p/s: harga masih boleh dirunding jika diambil dalam kuantiti yang banyak. Stok sedia ada insyaAllah. Diharap bersms dulu berkenaan stok alat bekam. Pembelian dalan kuantiti banyak kos pos boleh dirunding, sila hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Maklumat detail cara dan proses pembelianya boleh rujuk page ini...sila KLIK

Tiada ulasan: