Kebanyakan artikel disini adalah karya Al-Marhoum Tuan Guru Syeikh Wan Mohd Shaghir Abdullah R.A cucunda kepada Tuan Guru Syeikh Ahmad Al-Fathanie, juga dari akhbar2 nasional yang lain dan laman2 web yang bertebaran di alam maya juga disaduri macam2 hikayat,riwayat,kaifiat dan khasiat keemasan saya himpun dan susun sebagai koleksi peribadi dan bagi tatapan dan santapan rohani buat teman-teman yang sudi...himpunan artikel2 terbaru saya sekarang lebih muyul kepada informasi kesihatan ala muslim-jawi kearaban..... dan saya mula berjinak2 dengan jualan secara online produk kesihatan muslim, khasnya peralatan bekam (Set cawan, jarum dan pen bekam) dan khidmat pembekaman, Sudi-sudilah ziarah dan sudikan tinggal komentar anda. TQ

Isnin

Doa Agar Dapat Bermimpi Bertemu Rasulullah SAW

Hasrat kita untuk berjumpa Rasulullah SAW di dalam mimpi adalah sungguh murni. Tidak wajar sebagai pengikut Nabi Muhammad SAW yang tidak mempunyai angan-angan untuk berjumpa dengan nabi di dalam mimpinya ketika tidur.

Untuk mendengar kisah terbaru Tuan Guru Dato' Dr. Haron Din bertemu dengan Nabi SAW di dalam mimpi juga amalan doa yang diamalkan oleh beliau sila klik di link berikut;



Klik Di Sini untuk mendengar rakaman kisah terbaru Tuan Guru Dato' Dr. Haron Din bertemu Rasulullah SAW di dalam mimpi

7 ulasan:

nuranuraniku.blogspot.com berkata...

ass,
alhamdulillah saya jadi tahu doanya, bila ingin mimpi bertemu Rasulullah saw.
nice post.

Puteri Balqis berkata...

Info yang bagus, insyaAllah akan amalkan doa ini..

tips kuruskan badan berkata...

Terima kasih dengan perkongsian ini. Saya nak share di wall post FB saya ya. Semoga ramai dapat manfaat dan dapat bertemu dengan Rasul Allah, Insya Allah ~

TEAM 13 berkata...

nice posting ...

MyBlogsantai berkata...

Alhamdulilah, Terima kasih share..

Pengobatan Herbal berkata...

adu betapa bahagianya bila bisa bertemu baginda rosull....

Tanpa Nama berkata...


mimang baguz bermimpi bertemu rosulallah bahkan rosulallah sendri berkata itu betul2 aku yg bagi bermimpi bertemu dgn qw,,, tpi d balik smua itu ada balazan dri Allah