Kebanyakan artikel disini adalah karya Al-Marhoum Tuan Guru Syeikh Wan Mohd Shaghir Abdullah R.A cucunda kepada Tuan Guru Syeikh Ahmad Al-Fathanie, juga dari akhbar2 nasional yang lain dan laman2 web yang bertebaran di alam maya juga disaduri macam2 hikayat,riwayat,kaifiat dan khasiat keemasan saya himpun dan susun sebagai koleksi peribadi dan bagi tatapan dan santapan rohani buat teman-teman yang sudi...himpunan artikel2 terbaru saya sekarang lebih muyul kepada informasi kesihatan ala muslim-jawi kearaban..... dan saya mula berjinak2 dengan jualan secara online produk kesihatan muslim, khasnya peralatan bekam (Set cawan, jarum dan pen bekam) dan khidmat pembekaman, Sudi-sudilah ziarah dan sudikan tinggal komentar anda. TQ

Isnin

PEMBEKAL T-SHIRT MURAH.

T-Shirt murah untuk dijual. Kami di AMZA IDEAL SOLUTION merupakan sebuah syarikat yang berdaftar dibawah Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSP) -002080255-X adalah 100% hak milik bumiputera muslim yang berpengkalan di Taman Seri Rampai Setapak, Kuala Lumpur.

T-Shirt murah tersedia untuk dijual
AIS (AMZA IDEAL SOLUTION) adalah pembekal T-Shirt kosong yang berkualiti terbaik yang di import dari luar negara dengan harga murah dan amat berpatutan, kami mengalu-alukan kepada peniaga baju atau pengusaha bidang printing atau sulaman baju, kami bersedia membekalkan baju t-shirt murah pelbagai warna dan pelbagai size untuk anda.

Contoh baju pelbagai warna.
Dapatkan harga borong untuk t-shirt kosong dengan harga serendah RM 5.70 sehelai, kami cuma menetapkan kuantiti seminima 50 helai sahaja untuk anda dapatkan dengan harga serendah ini, dengan harga semurah ini kami berharap dapat membantu peniaga kecil maupun sesiapa yang berminat dalam bidang perbajuan dan yang bersangkutan, walaubagaimanapun sila berhubung terus dengan  Pengurus Besar AIS (AMZA IDEAL SOLUTION) En.Amir ditalian (0145091956 ) untuk mendapat pengesahan stok dan harga terkini.




Contoh warna pilihan
Kami juga bersedia membekalkan baju t-shirt yang siap dicop atau diprint mengikut citarasa dan warna pilihan anda dengan jumlah yang banyak, dapatkan diskaun menarik dengan 5k helai keatas. Beribu-ribu orang sudah memakai baju keluaran dan jualan kami samaada di stadium atau diperhimpunan aman dan bersih. Terima kasih.

Sila call/sms: En.Amir (0145091956 ) untuk maklumat lanjut.

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Camne nak oder ye...saya call tak dpt ke no hpn tuu...kalau boleh sms saye ye...0132474298

Tanpa Nama berkata...

semua saiz adakah sama harga? Rm 5.70 apapun sila kirimkan maklumat mie504@yahoo.com

Gelombang Emas Trading berkata...

saya berminat email tat.com1976@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

Blh wassap sy . 0193409104

Tanpa Nama berkata...

tolg whatapps saya 0172007496

Unknown berkata...

saya call no tuh.. tapi tak dapat pun.. kalau boleh tolong emel saya.. nabila_yahya35@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

Salam...? Ermm bleh sya dpt kpastian bju rm5.90 ,bleh SMS dkt nmbor sya 0194656122.azeryna

Tanpa Nama berkata...

salam semua
kepada mereka ingin membeli tshirt kosong pada harga yg murah TANPA MINIMUM ORDER sila sms/whatsapp saya
017-6470927
di jamin puas hati
perkhidmatan cetakan juga disediakan
tq...
lokasi puchong selangor
luar selangor boleh diuruskan juga

Tanpa Nama berkata...

Salam...sy perlukan tshirt yg ada gambar/logo/design...sila wassup sy 0166929004...harga dan kualiti terbaik saya perlukan...tq..

Mystery. That's me. berkata...

emel kan detail boleh.. nurulain3112@yahoo.com.my

The Roriss berkata...

berminat...masih available ke? pls email me... tq