Kebanyakan artikel disini adalah karya Al-Marhoum Tuan Guru Syeikh Wan Mohd Shaghir Abdullah R.A cucunda kepada Tuan Guru Syeikh Ahmad Al-Fathanie, juga dari akhbar2 nasional yang lain dan laman2 web yang bertebaran di alam maya juga disaduri macam2 hikayat,riwayat,kaifiat dan khasiat keemasan saya himpun dan susun sebagai koleksi peribadi dan bagi tatapan dan santapan rohani buat teman-teman yang sudi...himpunan artikel2 terbaru saya sekarang lebih muyul kepada informasi kesihatan ala muslim-jawi kearaban..... dan saya mula berjinak2 dengan jualan secara online produk kesihatan muslim, khasnya peralatan bekam (Set cawan, jarum dan pen bekam) dan khidmat pembekaman, Sudi-sudilah ziarah dan sudikan tinggal komentar anda. TQ

Ahad

SET CAWAN BEKAM PALING SESUAI BEKAM DARAH

Set cawan atau alat bekam ABC stok sedia ada sampai awal tahun 2013 insyaAllah, kepada peminat dan pengamal bekam yang berhajat mendapatkan stok baru set bekam ABC baru bermagnet, atau untuk simpanan pribadi sementara stok masih ada inilah waktu yang terbaik, untuk makluman semua set cawan bekam ABC adalah yang paling mendapat sambutan dikalangan pengamal bekam dan ahli bekam di malaysia, dengan harganya jauh lebih murah berbanding dengan Kang Zu buatan korea tapi funtionya sama sahaja, pada saya kang zu lebih sesuai untuk diguna pakai bagi teknik bekam angin bermagnet sahaja kerana getahnya yang agak sensitif dengan bahan kimikal (tapi bukan semua erkk), alat bekam ABC ini berdwifungsi untuk bekam angin bermagnet atau bekam darah, mudah dicuci dan selamat digunakan.

Selain dari set bekam ABC, stok cawan bekam jenama KL atau sekarang dikenali sebagai DYKL juga ada stok, pilihan adalah ditangan anda, mengikut keserasian dan cinta hati anda, material dan kualitinya sama sahaja, keduanya plastik dan hanya perlu dibersihkan dengan air sabun untuk menghilangkang sisa-sisa darah terlebih dahulu dan direndam clorox atau dettol untuk dinyahkumankan sebelum disimpan didalam bekam kedap udara, cuma mengikut pengalaman saya, dettol akan memudarkan warna cawan yang lut sinar akan kurang sirnanya, kalau nak guna juga jangan rendam terlalu lama. Cukup cukup sudah...cukup hanya 5minit daah sambil dibilas dan diratakan keseluruh set bekam anda.

Stok Set bekam ABC baru sampai
Sedia bertukar milik


Gambar set bekam DYKL 12pcs
bekam ABC berpunat hijau\




Sedikit keterangan tentang set bekam sebagaimana gambarnya di atas untuk panduan sahabat yang berminat. Harga kedua jenis ini adalah sama, sila sms/call saya dahulu untuk pengesahan stok.

Alat bekam / mangkuk bekam untuk dijual 
  • Satu kotak mengandungi 12pcs dengan 6 size. (3 size ada magnet,bermakna anda akan mendapat 6batang plastik bermagnet, bekam magnet adalah teknik bekam cina seperti juga bekam angin biasa cuma diletakkan magnet atau teknik bekam elektromagnet)
  • Jenama yang tersohor dan termasyur dalam classnya dan paling banyak permintaan dari pembekam di Malaysia.
  • Disertakan magnet di 3size cup besar untuk kombinasi terapi angin dan bekam magnet.
  • Mudah murah dan tahan lasak.
Harga Borong  :-      1   kotak rm35.00 sahaja.
                                  6   kotak ke atas rm30.00 / kotak

 p/s: harga masih boleh dirunding jika diambil dalam kuantiti yang banyak. Stok sedia ada insyaAllah. Diharap bersms dulu berkenaan stok alat bekam.

PROSES PEMBELIAN

Sekiranya anda ingin membuat tempahan dan mahukan penghantaran melalui perkhidmatan pos, Sila ikuti langkah-langkah berikut:-
1. Sila sms/call 013-9470047 atau e-mail baqolahonline@gmail.com bagi pengesahan stok. (biasanya stok set bekam dengan saya tak putus dan sentiasa ada insyaAllah)
2. Setelah mendapat pengesahan stok dan jumlah bayaran, anda bolehlah membuat pembayaran ke :
No akaun : 1530 1058 3244 (MAYBANK)
Nama : MOHD ERFAN BIN ABDULLAH @ ABDUL AZIZ
Maybank2u Recipient email: baqolahonline@gmail.com

Atau kepada sahabat pembekam di Kelantan yang berminat dengan alatan ini boleh terus menghubungi Ust Zul:

Sila sms/call Ustaz Dzulkifli di Pasir Hor Kbg Kerian.  ditalian: 0139360995

* Kos poslaju anda hanya perlu tambah RM5 sahaja untuk setiap kotak atau sila sms saya dahulu untuk pengesahan kospos set alat bekam terkini.

Pakej lain pembelian set bekam ABC atau DYKL boleh dirujuk disini....

Tiada ulasan: