Kebanyakan artikel disini adalah karya Al-Marhoum Tuan Guru Syeikh Wan Mohd Shaghir Abdullah R.A cucunda kepada Tuan Guru Syeikh Ahmad Al-Fathanie, juga dari akhbar2 nasional yang lain dan laman2 web yang bertebaran di alam maya juga disaduri macam2 hikayat,riwayat,kaifiat dan khasiat keemasan saya himpun dan susun sebagai koleksi peribadi dan bagi tatapan dan santapan rohani buat teman-teman yang sudi...himpunan artikel2 terbaru saya sekarang lebih muyul kepada informasi kesihatan ala muslim-jawi kearaban..... dan saya mula berjinak2 dengan jualan secara online produk kesihatan muslim, khasnya peralatan bekam (Set cawan, jarum dan pen bekam) dan khidmat pembekaman, Sudi-sudilah ziarah dan sudikan tinggal komentar anda. TQ

Khamis

PROMOSI SET BEKAM SEMPENA MAAL HIJRAH

Promosi set bekam ABC sempena tahun baru.Muhibmahbub ingin mengucapkan selamat tahun baru hijriyah yang ke 1434, semoga kita-kita akan beroleh kebaikan dan kesehatan yang berkat, berkat adalah kalimat arab yang tiada peerkataan melayu yang tepat seerti denganya, oleh itu kalimat ini terpaksa dimelayukan, ianya berasal dari kalimat arab ba-ro-ka, orang kita selalu menyebut "Semoga beroleh keberkatan"

HARGA PROMOSI SUDAH TAMAT
 
Untuk mendekatkan faham kalimat ini ia diterjemahkan kepada beberapa arti yang paling hampir, boleh diartikan sebagai kebahagiaan, kemanfaatan dam kebertambahan sesuatu yang ada padanya kebaikaan. Kalau dalam bahasa inggeris diterjemahkan kepada benefit ,blessing ,boon ,fortunate. Saya tidak bermaksud untuk mengulas maksud 'berkat'. Saya cuma berdoa dan berharap kita semua akan mendapat keberkatan dalam setiap gerak kerja harian dan kira sebagai ibadat barulah keberkatan dengan sendirinya akan datang.

STOK ALAT BEKAM 12PCS CUMA ADA DI KELANTAN SHJ.
Sempena 1Muharam 1434 ini saya ingin membuat promosi set cawan bekam ABC 12cup yang mendapat permintaan yang tinggi dari peminat dan pengamal bekam sunnah. Tawaran ini sah sehingga Sabtu 10 Muharram 1434 hijrah bersamaan 24 November 2012 sehingga jam 18:59 bertepatan masuknya waktu solat maghrib bagi Kuala Lumpur dan kawasan yang sewaktu denganya.



PAKEJ SET BEKAM AWAL MUHARRAM. 
  • Sekotak set bekam jenama ABC 12cup (6size dengan 6 rod plastik bermagnet) cuma berharga RM35.00 RM30.00 
  • Dengan pembelian sebanyak 4 kotak cawan plastik bekam angin/magnet dan basah jenama ABC ini saya bagi harga special, harga sekotak set bekam ABC cuma RM34.00 RM25.00 sahaja. 


  • Harga Promosi 10 muharram Sekotak set bekam 6pcs = RM15 sahaja belum kospos.

p/s: Postage via poslaju untuk setiap kotak saya cuma minta rm5.00, selebihnya akan saya tambah sendiri dan biasanya lebih, ini untuk memudahkan transaksi bayaran anda nanti. Untuk maklumat lanjut tentang kondisi set ini dan proses pembayaran anda bolehlah tengok disini,

SILA SMS/HUBUNGI USTAZ DZULKIFLI DI KELANTAN UNTUK PENGESAHAN STOK SET BEKAM 12 pcs MURAH ATAU PEN BEKAM kualiti terbaik.

Sila sms/call Ustaz Dzulkifli di Pasir Hor Kbg Kerian.  ditalian: 0139360995

Tiada ulasan: