Kebanyakan artikel disini adalah karya Al-Marhoum Tuan Guru Syeikh Wan Mohd Shaghir Abdullah R.A cucunda kepada Tuan Guru Syeikh Ahmad Al-Fathanie, juga dari akhbar2 nasional yang lain dan laman2 web yang bertebaran di alam maya juga disaduri macam2 hikayat,riwayat,kaifiat dan khasiat keemasan saya himpun dan susun sebagai koleksi peribadi dan bagi tatapan dan santapan rohani buat teman-teman yang sudi...himpunan artikel2 terbaru saya sekarang lebih muyul kepada informasi kesihatan ala muslim-jawi kearaban..... dan saya mula berjinak2 dengan jualan secara online produk kesihatan muslim, khasnya peralatan bekam (Set cawan, jarum dan pen bekam) dan khidmat pembekaman, Sudi-sudilah ziarah dan sudikan tinggal komentar anda. TQ

Jumaat

MESIN PENGURUT AUTO

Kombinasi diantara Sains dan Teknologi dengan Teknik Terapi Saraf Tradisional Cina. Alat ini mempunyai 8 fungsi urutan elektronik atau elektromagnet untuk membangkit daya aktif saraf yang berbeza didalam satu produk. Ianya bertindak-balas secara denyutan melalui pad pelekat elektrod yang dilekatkan di point-point tertentu mengikut petua cina atau pun mana-mana point dan bahagian tubuh yang perlu. Berfungsi secara langsung sebagai auto massage, terlalu sesangat sesuai untuk mereka yang sakit-sakit badan, lenguh-lenguh kaki , kebas-kebas tangan dan yang mempunyai masalah saraf .

Perlu diketahui umum, bermulanya penyakit adalah disebabkan ketidaklancaran peredaran darah dalam tubuh manusia, bagaimanakah alat ini boleh membantu anda?

Penyakit mungkin akan datang bila-bila tanpa anda jemput, kebas-kebas kaki tangan dan lenguh-lenguh anggota badan adalah antara signal awal yang menunjukkan bibit-bibit penyakit. Health Herald ST-688 mampu melancarkan dan menolong dalam proses melancarkan kembali aliran darah dan mengaktifkan sistem saraf dalam tubuh anda.


Nama Produk : Health Herald ST-688

untuk maklumat lanjut sila layari baqolahonline

Hari ini 2 muharram 1434, PROMOSI JUALAN ALAT BEKAM MURAH BERJALAN LANCAR DAN KEPADA PEMBELI SET BEKAM MURAH HARGA SPESEL BARANG ANDA SIAP DIPOS SEBELUM JUMAAT.


  

Tiada ulasan: