Kebanyakan artikel disini adalah karya Al-Marhoum Tuan Guru Syeikh Wan Mohd Shaghir Abdullah R.A cucunda kepada Tuan Guru Syeikh Ahmad Al-Fathanie, juga dari akhbar2 nasional yang lain dan laman2 web yang bertebaran di alam maya juga disaduri macam2 hikayat,riwayat,kaifiat dan khasiat keemasan saya himpun dan susun sebagai koleksi peribadi dan bagi tatapan dan santapan rohani buat teman-teman yang sudi...himpunan artikel2 terbaru saya sekarang lebih muyul kepada informasi kesihatan ala muslim-jawi kearaban..... dan saya mula berjinak2 dengan jualan secara online produk kesihatan muslim, khasnya peralatan bekam (Set cawan, jarum dan pen bekam) dan khidmat pembekaman, Sudi-sudilah ziarah dan sudikan tinggal komentar anda. TQ

Jumaat

KANGZHU CUPPING KIT UNTUK BEKAM

Sebagai pembekam profesional anda selayaknya mendapatkan set bekam yang baik kualitinya, tahan lasak, dibuat dari material yang berkualiti, dan ianya mendapat dan menepati standard International Organisation For Standardisation ISO9001. Untuk memenuhi hajat anda baqolahonline sukacitanya bersedia mempersiapkan untuk anda SET BEKAM KANGZHU 12pcs. pada harga yang berpatutan.

Alat KANGZHU CK ini sesuai digunapakai untuk terapi bekam angin/kering atau pun basah/darah, disertakan rodmagnet untuk lebih berkesan ketika anda melakukan sesi terapi bekam kering.Ianya produk atau alat bekam kelas pertengahan yang agak famous di Malaysia.

Alat bekam untuk dijual di kuala lumpur
Set Bekam Kangzhu
kegunaan untuk bekam angin dan darah
Kejernihan cawan bekam










 ....................................

 Untuk mengetahui lebih lanjut produk ini sila ke baqolahon9.blogspot.com.