Kebanyakan artikel disini adalah karya Al-Marhoum Tuan Guru Syeikh Wan Mohd Shaghir Abdullah R.A cucunda kepada Tuan Guru Syeikh Ahmad Al-Fathanie, juga dari akhbar2 nasional yang lain dan laman2 web yang bertebaran di alam maya juga disaduri macam2 hikayat,riwayat,kaifiat dan khasiat keemasan saya himpun dan susun sebagai koleksi peribadi dan bagi tatapan dan santapan rohani buat teman-teman yang sudi...himpunan artikel2 terbaru saya sekarang lebih muyul kepada informasi kesihatan ala muslim-jawi kearaban..... dan saya mula berjinak2 dengan jualan secara online produk kesihatan muslim, khasnya peralatan bekam (Set cawan, jarum dan pen bekam) dan khidmat pembekaman, Sudi-sudilah ziarah dan sudikan tinggal komentar anda. TQ

Isnin

MANGKUK BERTATAHKAN TULISAN AYAT AL-QURAN

Bekas mangkuk atau piring terbuat daripada bahan terbaik terkandung ukiran ayat-ayat syifa', ayatul qursi, ayat 1k dinar, surah yasin sebagai hati al-quran dan surah ar-rahman, ini adalah antara metode penyembuhan warisan ulama nusantara dan alam islam sejak turun temurun dengan mengambil kaedah penyembuhan dengan keberkatan kalam tuhan rabbul Jalil.

Anda tidak payah lagi menulis dengan tinta za'faran, tanpa perlu mencari  pelepah kelapa muda atau meraut buluh condong kebarat sebagai pena penawar, ianya sangat mudah dan sangat baik diguna sebagai kaedah penawar dan teknik penyembuhan kerana ianya sudah tersedia untuk anda dan keluarga anda.




  • Mangkuk ayat  Kursi / 1000 Dinar / Ayat Syifa /Asma Husna / 4 Qul / Surah Yasin (satu surah) /Surah Ar-Rahman (satu surah)
  • Harga: RM 10.00 (saiz kecil), RM 15.00 (saiz besar)
  • Borong harga special
Untuk tempahan dan pembelian sila kunjungi website sahabat saya Abu Baqir Langkasuka diwebsite beliau sendiri, Pustaka Al-Baqir. Apa-apa jua pertanyaan dalam proses pembelian/tempahan  atau masaalah berkait rohani lebih-lebih lagi atau jasmani sila berhubung terus dengan beliau. Dan jangan lupa kirimkan salam untuk beliau dari muhibmahbub :)

1 ulasan:

Unknown berkata...

boleh tak beri lokasi untuk saya dapatkan mangkuk yaasin.
sebab saya tak dapat buka websitenya, pustaka al baqir

ini no telefon dan whatapp saya.
zulhilmi-0195592698.
terima kasih .