Kebanyakan artikel disini adalah karya Al-Marhoum Tuan Guru Syeikh Wan Mohd Shaghir Abdullah R.A cucunda kepada Tuan Guru Syeikh Ahmad Al-Fathanie, juga dari akhbar2 nasional yang lain dan laman2 web yang bertebaran di alam maya juga disaduri macam2 hikayat,riwayat,kaifiat dan khasiat keemasan saya himpun dan susun sebagai koleksi peribadi dan bagi tatapan dan santapan rohani buat teman-teman yang sudi...himpunan artikel2 terbaru saya sekarang lebih muyul kepada informasi kesihatan ala muslim-jawi kearaban..... dan saya mula berjinak2 dengan jualan secara online produk kesihatan muslim, khasnya peralatan bekam (Set cawan, jarum dan pen bekam) dan khidmat pembekaman, Sudi-sudilah ziarah dan sudikan tinggal komentar anda. TQ

Selasa

ACU BEKAM SENDIRI DENGAN SET BEKAM ANDA

Selain set bekam ABC 12 pcs, saya juga membekal pull out a vacuum apparatus atau alat tarik vakum 24pcs dengan pump yang lebih besar dan amat sesuai untuk mereka yang serius untuk terapi bekam angin bermagnet sekaligus ia juga amat suitable untuk therapy bekam darah atau terpi bekam sunnah Nabi.

Dengan kuantiti sebanyak 24pcs dengan 6size yang berbeza diameter sudah cukup untuk anda membuat persediaan bekam seluruh tubuh, anda tidak perlu lagi berkongsi cup bekam, tidak waswas lagi tentang kebersihan alat ketika berbekam, anda boleh membawa cup bekam anda sendiri ke mana-mana pusat rawatan bekam tanpa perlu kongsi cup lagi dan anda boleh mencuba bekam angin sendiri dirumah. Untuk therapy bekam darah saya nasihatkan anda mendapat khidmat dari pembekam berpengalaman sahaja.

Alat bekam terbaru 24pcs
Isi kotak alat bekam
Ciri-ciri Alat bekam / mangkuk bekam 24pcs

  • Satu kotak mengandungi 24pcs dengan 12 size. (6 size ada magnet,bermakna anda akan mendapat 12 batang rod plastik bermagnet, dengan quantiti cup yang banyak anda boleh buat bekam angin sendiri, bekam magnet adalah teknik bekam cina seperti juga bekam angin biasa cuma diletakkan magnet atau teknik bekam elektromagnet)
  • Ada satu pam bersize besar di dalam setiap kotak, berbanding jenis 12pcs pamnya kecil sedikit, pam besar sangat sesuai diguna kalau anda aktif berbekam, kurang lengohlah sikit tangannya. 
  • Jenama yang tersohor dan termasyur dalam classnya (ekonomi class) dan paling banyak permintaan dari pembekam di Malaysia, S'pore , Brunei hingga Australia.
  • Disertakan magnet di 6size cup besar untuk kombinasi terapi angin dan bekam magnet.
  • Mudah diguna murah harganya dan tahan lasak kalau cermat pakai. 
  • Materialnya dibuat dari plastik yang transparent, tidak sesuai dibasuh dengan air panas, anda boleh menggunakan air bancuhan clorox untuk membasmi kuman,.
  • Pencucian dengan dettol dalam tempoh waktu yang lama dan kerap akan memudarkan kejernihan cup jadi jika anda mahu menggunakan dettol saya nasihatkan jangan terlalu lama.
  • Ketahanan dan tempoh solehiyyah cup adalah mengikut penjagaan dan kecermatan anda sendiri, jagalah dengan elok dan sayangilah cup bekam anda sebagai wasilah mengamalkan sunnah nabi s.a.w  :)

Harga hanya untuk anda :-      1   kotak rm65.00 sahaja.
                                                  6   kotak ke atas rm55.00 / kotak.
 
Gambar dekat kotak bekam
Gambar dekat pum bekam besar
p/s: harga set bekam masih boleh dirunding jika diambil dalam kuantiti yang banyak. Stok sedia ada insyaAllah. Sila sms untuk makluman stok alat bekam terbaru yang baru.

Postage atau kos penghantaran.

* Kos poslaju agak mahal sedikit berbanding dengan postage pakej 12pcs kerana kotaknya lebih besar dan lebar melebihi sekaki, walaubagaimanapun jgn bimbang....postage ke semenanjung Malaysia anda hanya perlu tambah RM10 sahaja untuk sekotak, rm15 bagi pos dua kotak dan cuma rm20 utk 3kotak. atau sila sms saya dahulu untuk pengesahan kospos set alat bekam terkini.

* Jika nak COD pun boleh di mana-mana lokasi area KL gombak sentul atau kawasan-kawasan sekitar yang dipersepakati bersama, atau warga  Kelantan sila hubungi Ustaz Zul, klik disini untuk maklumat lanjut

Jika anda berminat untuk mendapatkan set bekam ini atau ada apa2 pertanyaan sila sms/call saya di talian : 013-9470047 Erfan Aziz.

Untuk proses pembelian sila rujuk atau klik di PROSES PEMBELIAN dan Sila ikuti langkah-langkah disana untuk memudahkkan urusan anda Terima kasih.

Tiada ulasan: