Kebanyakan artikel disini adalah karya Al-Marhoum Tuan Guru Syeikh Wan Mohd Shaghir Abdullah R.A cucunda kepada Tuan Guru Syeikh Ahmad Al-Fathanie, juga dari akhbar2 nasional yang lain dan laman2 web yang bertebaran di alam maya juga disaduri macam2 hikayat,riwayat,kaifiat dan khasiat keemasan saya himpun dan susun sebagai koleksi peribadi dan bagi tatapan dan santapan rohani buat teman-teman yang sudi...himpunan artikel2 terbaru saya sekarang lebih muyul kepada informasi kesihatan ala muslim-jawi kearaban..... dan saya mula berjinak2 dengan jualan secara online produk kesihatan muslim, khasnya peralatan bekam (Set cawan, jarum dan pen bekam) dan khidmat pembekaman, Sudi-sudilah ziarah dan sudikan tinggal komentar anda. TQ

Ahad

SET BEKAM ABC 24PCS MURAH MURAH

Alhamdulillah, setelah dua jenis set bekam ABC 6pcs dan 12psc mendapat sambutan yang baik dari sahabat pembekam sunnah seluruh tanahair dan pengamal rawatan bekam untuk kegunaan peribadi atau keluarga, ramai yang bertanya tentang set bekam ABC yang 24pcs. Selain dari menjalankan rawatan therapy bekam tanpa waswas tujuan saya menjual set bekam dengan harga mampu milik agar setiap kita punya mangkuk bekam sendiri, tiada lagi istilah share2 cup dengan orang lain.

Takperlu lagi saya menjawab pertanyaan encik basuh dengan apa, cuci ke tak... darah bekas cup tak bahaya ke.... nak kena rendam air panas ke....setahu saya dettol tak mematikan semua virus dia bagi fenin2 je:) dan macam-macam soalan yang pernah diajukan. Sekarang saya jawab yang ni set bekam encik yang hanya encik sahaja yang akan guna, simpan sahaja dan lain kali kalau perlukan khidmat bekam dari saya cup dan set bekam inilah yang akan saya guna untuk encik sahaja.

Ciri-ciri Alat bekam / mangkuk bekam 24pcs
  • Satu kotak mengandungi 24pcs dengan 12 size. (6 size ada magnet,bermakna anda akan mendapat 12 batang rod plastik bermagnet, dengan quantiti cup yan banyak anda boleh buat bekam angin sendiri, bekam magnet adalah teknik bekam cina seperti juga bekam angin biasa cuma diletakkan magnet atau teknik bekam elektromagnet)
  • Ada satu pam bersize besar di dalam setiap kotak, berbanding jenis 12pcs pamnya kecil sedikit, pam besar sangat sesuai diguna kalau anda aktif berbekam, kurang lengohlah sikit tangannya. 
  • Jenama yang tersohor dan termasyur dalam classnya dan paling banyak permintaan dari pembekam di Malaysia, S'pore dan Brunei. 
  • Disertakan magnet di 6size cup besar untuk kombinasi terapi angin dan bekam magnet.
  • Mudah diguna murah harganya dan tahan lasak kalau cermat pakai.
Harga hanya untuk anda :-      1   kotak rm65.00 sahaja.
                                                  6   kotak ke atas rm60.00 / kotak.
 p/s: harga set bekam masih boleh dirunding jika diambil dalam kuantiti yang banyak. Stok sedia ada insyaAllah. Sila sms untuk makluman stok alat bekam terbaru yang baru.

* Kos poslaju agak mahal sedikit berbanding dengan postage pakej 12pcs kerana ianya lebih besar dan lebar melebihi sekaki, walaubagaimanapun jgn bimbang....anda hanya perlu tambah RM10 sahaja untuk sekotak, rm15 bagi pos dua kotak dan cuma rm20 utk 3kotak. atau sila sms saya dahulu untuk pengesahan kospos set alat bekam terkini.

Layan gambar-gambar terbaru.

Bekam ABC murah dan cantik
Kotak set bekam 24

24pcs bekam ABC
Gambar dekat pam bersize besar










Stok ready, anda boleh menghubungi saya bila-bila masa sahaja. salam ramadhan. Cara pembelian.

3 ulasan:

Unknown berkata...

saya minat nak dapatkan set bekam 24 pcs. Macam mana ? Hbgi saya 0127410048

Tanpa Nama berkata...

kalau area Kg Baru KL. Encik boleh hantar ker? COD.

Unknown berkata...

Salam Tuan Suhaimi, saya dah msg tuan.

Tuan anonymous @ En.Man TangQ sebab sudi ambil pakej lengkap bekam, lau ada apa2 pertanyaan sila jgn segan sms/call saya:0139470047