Kebanyakan artikel disini adalah karya Al-Marhoum Tuan Guru Syeikh Wan Mohd Shaghir Abdullah R.A cucunda kepada Tuan Guru Syeikh Ahmad Al-Fathanie, juga dari akhbar2 nasional yang lain dan laman2 web yang bertebaran di alam maya juga disaduri macam2 hikayat,riwayat,kaifiat dan khasiat keemasan saya himpun dan susun sebagai koleksi peribadi dan bagi tatapan dan santapan rohani buat teman-teman yang sudi...himpunan artikel2 terbaru saya sekarang lebih muyul kepada informasi kesihatan ala muslim-jawi kearaban..... dan saya mula berjinak2 dengan jualan secara online produk kesihatan muslim, khasnya peralatan bekam (Set cawan, jarum dan pen bekam) dan khidmat pembekaman, Sudi-sudilah ziarah dan sudikan tinggal komentar anda. TQ

Rabu

CUPPING SET BARU MASIH PANAS-PANAS

Cawan bekam jenama ABC sekarang siap untuk di jual, pertamanya saya minta maaf kepada pengamal-pengamal dan peminat bekam yang menghubungi saya bertanyakan set alat bekam untuk dijual sebab lama menunggu, setelah bekalan set cawan bekam kehabisan stok selama seminggu begitu banyak pertanyaan dan permintaan dan hanya sekarang barulah saya boleh tunaikan janji saya kepada sahabat yang berhajat. InsyaAllah saya akan start ngeposlajukan mulai esok.

Kepada sahabat diluar sana yang berkeinginan mendapatkan set bekam pribadi, pertanyaan anda sangat dialu-alukan, sila sms atau terus call saje, sekarang saya mempunyai stok ABC 12pcs (6size bermagnet), gelas plastik bekam ABC 6pcs dan jenama KL yang 12pcs(6size bermagnet), insyallah esok saya akan uploadkan gambar terbaru bersama butiran terperinci sebagai panduan untuk yang berminat. Terima kasih.
alat bekam terbaik KL
Alat bekam Jenama KL

Cawan atau cup untuk berbekam darah angin atau megnet
Set berbekam ABC















Dapatkan set bekam anda sendiri untuk berbekam disini, tiada lagi keraguan dalam hati anda, tak timbul lagi kewaswasan bersihkah cucianya..? suci bersih koo..? hokhokhok...takmoh ambee boh geli weh kongsi cawan ngan ntah sapa2 ntah. :)

Berbekamlah tanpa WASWAS, cup bekam hanya untuk anda, dapatkan segera sementara stok masih ada dengan menghubungi saya di talian 0139470047 (Erfan Aziz) atau di kelantan Sila sms/call Ustaz Dzulkifli di Pasir Hor Kbg Kerian.  ditalian: 0139360995

Untuk maklumat lanjut sila klik link ini....SET BEKAM 4SALE

Tiada ulasan: