Kebanyakan artikel disini adalah karya Al-Marhoum Tuan Guru Syeikh Wan Mohd Shaghir Abdullah R.A cucunda kepada Tuan Guru Syeikh Ahmad Al-Fathanie, juga dari akhbar2 nasional yang lain dan laman2 web yang bertebaran di alam maya juga disaduri macam2 hikayat,riwayat,kaifiat dan khasiat keemasan saya himpun dan susun sebagai koleksi peribadi dan bagi tatapan dan santapan rohani buat teman-teman yang sudi...himpunan artikel2 terbaru saya sekarang lebih muyul kepada informasi kesihatan ala muslim-jawi kearaban..... dan saya mula berjinak2 dengan jualan secara online produk kesihatan muslim, khasnya peralatan bekam (Set cawan, jarum dan pen bekam) dan khidmat pembekaman, Sudi-sudilah ziarah dan sudikan tinggal komentar anda. TQ

Isnin

ALAT BEKAM TERPILIH

Pen Bekam adalah alatan paling asas yang perlu ada bagi pembekam, kecepatan tikaman adalah lambang kehebatan hulubalang, unsur besi terbaik menjadi pilihan, semakin baik alat semakin yakin pabila bertarung.  Begitu juga bagi pembekam, pemilihan pen bekam yang baik dan berkualiti sangat perlu dititikberat dan diutamakan. Perkembangan perubatan islam sangat fleksibel mengikut peredaran zaman, kalau dahulu teknik sayatan pisau digunapakai sekarang sayatan berPEN menjadi pilihan.

Perubatan alternatif semakin menjadi pilihan kerana tiada kesan samping dan lebih selamat diamalkan. Khasnya bekam yang bagi muhibmahbub ianya adalah yang terbaik dan berada dilevel antara teknik rawatan yang paling baik. Sesuai dengan fitrah semula jadi manusia setiap kotoran dalam tubuh badan itu harus dibuang secara automatik, manual atau akan terkeluar secara terpaksa, sistem tubuh diprogram untuk membuang sisa-sisa toksid dan kotoran yang tidak diperlukan, jika tidak ianya akan terkeluar secara paksa menjadi nanah barah dan menjadi penyakit kronik yang bisa mematikan. nauzubillah.

Kepada pembaca diluar sana yang masih tercari-cari alatan bekam seperti  pen bekam. TAHNIAH saya ucapkan kerana anda sedang melayari paparan yang tepat, disini anda akan mendapatkan set berbekam yang terbaik dan berkualiti insya'Allah. Sebelum itu dimaklumkan selain menyediakan khidmat pembekaman kepada yang berminat disekitar area-area tertentu kawasan Kuala Lumpur dan penggiran Selangor saya juga pembekal cawan set bekam plastik dengan harga murah.
Pen bekam sammora untuk dijual
Pen bekam sammora Gold

Gelas bekam murah

Tiada ulasan: