Kebanyakan artikel disini adalah karya Al-Marhoum Tuan Guru Syeikh Wan Mohd Shaghir Abdullah R.A cucunda kepada Tuan Guru Syeikh Ahmad Al-Fathanie, juga dari akhbar2 nasional yang lain dan laman2 web yang bertebaran di alam maya juga disaduri macam2 hikayat,riwayat,kaifiat dan khasiat keemasan saya himpun dan susun sebagai koleksi peribadi dan bagi tatapan dan santapan rohani buat teman-teman yang sudi...himpunan artikel2 terbaru saya sekarang lebih muyul kepada informasi kesihatan ala muslim-jawi kearaban..... dan saya mula berjinak2 dengan jualan secara online produk kesihatan muslim, khasnya peralatan bekam (Set cawan, jarum dan pen bekam) dan khidmat pembekaman, Sudi-sudilah ziarah dan sudikan tinggal komentar anda. TQ

Selasa

SET BEKAM EKONOMI BAJET

Set bekam murah
Setidak-tidaknya setiap kita haruslah berbekam walau sekali dikala hayat dengan niat mengamal sunnah sidnannabi, tetapi mungkin kerana ketidakmampuan kerana keterbatasan waktu, kos bekam yang agak tinggi maupun tidak kenal pembekam menyebabkan keinginan kita terbantut, insyaAllah saya akan cuba membantu anda mengatasinya sekadar mampu, saya menyediakan servis bekam untuk anda yang berminat walaupun masih baru dalam bidang ni namun yakinlah kesembuhan ini hak mutlak dariNya atau anda boleh membeli set bekam murah ekonomi bajet dengan harga yang berpatutan..

Harga biasa untuk satu kotak set cawan bekam ABC ialah berharga RM 20.00, untuk tempoh jangka masa yang terhad atau sehingga stok dengan saya habis. Saya akan menjual 3 kotak set bekam kotak kecik yang mengandungi 6pcs(6size) setiap kotak cuma seharga RM 50.00 termasuk kos posbiasa di semenanjung malaysia.

Gambar hiasan point penting
Dengan mempunyai set bekam sendiri, anda boleh membawa set bekam anda sendiri ke mana-mana pusat bekam untuk berbekam tanpa WASWAS, set bekam anda hanya untuk anda, tampa perlu bimbang lagi bagaimana mangkuk atau gelas bekam dibersihkan sebab anda sendiri yang basuh, anda simpan dan anda guna.

Walaubagaimanapun kepada sesiapa yang ingin mendapatkan set lengkap atau terlengkap boleh rujuk artikel saya di sini. Insyallah saya akan membantu sekadar mampu.

Tiada ulasan: