Kebanyakan artikel disini adalah karya Al-Marhoum Tuan Guru Syeikh Wan Mohd Shaghir Abdullah R.A cucunda kepada Tuan Guru Syeikh Ahmad Al-Fathanie, juga dari akhbar2 nasional yang lain dan laman2 web yang bertebaran di alam maya juga disaduri macam2 hikayat,riwayat,kaifiat dan khasiat keemasan saya himpun dan susun sebagai koleksi peribadi dan bagi tatapan dan santapan rohani buat teman-teman yang sudi...himpunan artikel2 terbaru saya sekarang lebih muyul kepada informasi kesihatan ala muslim-jawi kearaban..... dan saya mula berjinak2 dengan jualan secara online produk kesihatan muslim, khasnya peralatan bekam (Set cawan, jarum dan pen bekam) dan khidmat pembekaman, Sudi-sudilah ziarah dan sudikan tinggal komentar anda. TQ

Rabu

TERAPI KRISTAL DENGAN GARAM BUKIT

Garam bukit untuk dijual...
Garam rendam kaki/badan amat baik dan bermanfaat untuk menyegarkan dan mengembalikan kesehatan kaki anda dari kebas-kebas keserbanan dan lenguh-lenguh anggota sendi terutamanya dibahagian kaki. Mampu dengan izinNya melancarkan peredaran dan aliran darah, mengurangkan atau membantu organ dalaman dalam pemprosesan penyahbuangan toksid/toksid berbahaya, lemak berlebihan dan kolestrol di samping membantu mereleksasikan pesakit yang ditimpa penyakit kronik.

Kaedah ini akan teramat baik jika di padu kapuhkan dengan teknik urutan refleksologi dibahagian tapak kaki setelah rendaman dilakukan, setelah itu dengan terapi bekam diakhirnya akan menyempurnakan gabungan tiga serangkai untuk pengoptimaan tahap kesihatan anda. Walaubagaimanapun bagi yang suka untuk mencuba teknik TERAPI KRISTAL dengan garam bukit, saya akan menawarkan harga yang istimewa untuk anda. sila baca lagi.


Cara penggunaan  Garam Bukit.

RENDAMAN BADAN.
- Untuk rendaman badan, masukkan dua genggang garam kedalam tab mandian dengan air yang secukupnya untuk melarutkan garam dan biarkan selama lebih kurang 30minit. Setelah garam larut, isikan air panas mengikut suhu badan.

RENDAMAN KAKI. 
Rahsia tapak kaki.
- Untuk  melancarkan aliran darah dan menyegarkan urat saraf dibahagian kaki yang mana setiap bahagian di tapak kaki terbahagi kepada bahagian-bahagian yang tersendiri dan mewakili setiap organ tubuh manusia hanya dengan cara mengambil 2 sudu besar garam bukit dan dilarutkan ke dalam air panas, lepas itu suamkan seketika, air rendaman seelok-eloknya jangan terlampau banyak, sekadar menenggelamkan buku lali dan rendamkan kaki anda selama 30minit.

HARGA :-

1 paket garam bukit = RM10.00

Beli 2 dengan harga 20.00 percuma 1 paket yang bernilai RM10.00

anda cuma perlu bayar RM20.00 untuk mendapatkan 3paket garam bukit.

Promosi ini akan berlanjutan sehingga kehabisan stok....

untuk PROSES PEMBELIAN sila rujuk post alat bekam untuk dijual, atau boleh terus klik disini.

Tiada ulasan: